Технічна підтримка

За роботою всього устаткування спостерігають майстри-чародійники техпідтримки. 7 днів на тиждень, 24 години на добу, не відходячи від моніторів, вони спостерігають, щоб все працювало надійніше, ніж адронний коллайдер.

Якщо у Вас виникли технічні питання, то з доброзичливістю в голосі та посмішкою на обличчі на них відкликнуться наші співробітники. Подати запит на допомогу Ви можете за допомогою телефону, e-mail, он-лайн чату або іншими доступними Вам способами зв'язку. Проблема вирішиться, немов за помахом чарівної палички. Ви, навіть, не встигнете здивуватися, як все уже працюватиме.

На протязі 15 хвилин ми дамо відповідь на Ваш лист з проханням про допомогу. Якщо Ви не отримали нашого листа протягом цього часу, ймовірно, повідомлення просто не дійшло до нас. Повторіть запит на електронну адресу або використайте інший спосіб звязку - і ми Вам обовязково допоможемо.

Ми використовуємо дуже потужне обладнання SupportSuite розробки компанії Kayako. Багаті функціональні можливості цього ПО дуже тішать наших технічних спеціалістів.

Якщо раптом знадобилося відновити данні з бекапу, змінити пароль або оновити контактну інформацію, тоді Вам доведеться написати нам листа на e-mail. Зробити це за допомогою інших каналів зв'язку, на жаль, неможливо. Ми маємо бути переконані на всі 100%, що Ви це дійсно Ви.


Щоб допомогти, нам потрібна наступна інформація:

  • Формуючи запит, вкажіть ім'я користувача, по можливості IP-адресу сервера та на якому Ви знаходитеся. При оформленні запиту якомога докладніше викладіть суть проблеми.



Повернутися